Primera Sortida de l’Any 2016, Sant Antoni a Vilanova i la Geltrú

Un cop més avui l’Escola, ha acompanyat els balls infantils de l’Agrupació de Balls Populars de Vilanova i la Geltrú en la seva celebració de Sant Antoni.DSC_0687

Sempre és un plaer poder veure i acompanyar el  que molt probablement serà el futur del nostre folklore i veure la vitalitat que respira, això ens fa pensar que la Festa està assegurada per molt temps!!!

Acompanyem als Capgrossos de Sitges a Monjuïc (Adifolk)

Adifolk1Aquesta tarda hem acompanyat als Capgrossos de Sitges en la seva participació al “Adifolk”, l’actuació ha tingut lloc al Castell Monjuïc, un espai de gran bellesa.Adifolk 3

Sempre ens agrada acompanyar als balls de Sitges per arreu.

Adifolk 2

Avui hem tocat a Sitges, Canyelles i a Santa Margarida i els Monjos

Drac Ràpita Monjos 2015

Dinapontus a la Festa Major dels Monjos (Drac de la Ràpita)

Com ens agrada l’estiu, i és que quan comença el “caloret” vol dir queés temps de Festes Majors, patxangues, concerts, correbars i empalmades. Avui podia ser menys, ni de calor ni de festa al carrer  i hem anat de festa a Sitges on la Colla Jove de Castellers de Sitges hi ha fet una gran actuació (Felicitats a la Jove), també hem estat a la Festa Major de Canyelles, tocant el ball de bastons i hem acompanyat al drac de la Ràpita a la Festa Major de Santa Margarida i els Monjos.

Jove

L’Escola a l’actuació Castellera de la Jove de Sitges (i Farrerons)

Canyelles

L’Escola a la Festa Major de Canyelles!!!

Tot un plaer per nosaltres poder acompanyar aquestes colles, ens encanta posar música i participar del folklore de Catalunya.

Ens trobem en les properes Festes Majors, visca l’estiu!!!

Participació de L’Escola en el 22è Dia del Graller

Un any més vam poder gaudir de la Festa del Dia del Graller, aquest any la nostra representació va anar a càrrec de la colla Dinapontus, que mai deixa indiferent a ningú.

Va ser un gran Dia del Graller amb molt de nivell i  grans interprets.

dia del graler 2015 copy

Enguany van interpretar “Navarra” de Pablo Sarasate una peça espectacular de difícil execució i que van poder treure amb nota.

Felicitar a la Coordinadora de Grallers de Vilafranca i tots els que el van fer possible. Gran feina!!!

Acompanyem als Gegants de Sitges en la celebració dels 115 anys dels Gegants de Capellades

El passat dissabte vam ser afortunats de poder participar en la celebració dels 115è aniversari dels Gegants de Capellades.

Capellades

Ho vam fer acompanyant als Gegants de Sitges, vam poder gaudir d’una gran festa.

L’Escola participa un any més al concert d’escoles del 22è Dia del Graller

El passat divendres dia 17, la colla Socis va participar en el concert d’escoles que organitza la Coordinadora de Grallers de Vilafranca dins el marc del 22é Dia del Graller.

Socis

La colla, va interpretar 6 peces. ( Toc de Vermut, Cirereta, Marxa dels Pastorets, El Bequetero, La Neus i el Gener )

Amb aquesta vitalitat que els carateritza, el futur de l’Escola està més  que assegurat!

Felicitats colla Socis i a seguir endavant, gaudint de la gralla i el timbal.

Concert de la Dinapontus als Xulius

Dins els actes de la Festa Major de Sant Pau (Ribes) els Xulius han organitzat un vermut concert amb la colla de Grallers Dinapontus de l’Escola de Grallers de Sitges.

IMG_2015-01-18 19:23:47

Gran concert amb molt de ambient, on la Dinapontus ha anat barrejant, peces tradicionals de la Festa Major i grans clàssics de la música del món.

IMG_2015-01-18 19:54:54

Toquem a les Festes de Sant Antoni a Vilanova i la Geltrú

Avui hem anat a Vilanova i la Geltrú per acompanyar els balls infantils de L’Agrupació de Balls Populars de Vilanova en la seva celebració de Sant Antoni. Hem acompanyat, dues colles de ball de Bastons, al ball de les Gitanes i el ball de Cintes.

IMG_2015-01-18 19:25:03 IMG_2015-01-18 19:25:13 IMG_2015-01-18 19:25:25 IMG_2015-01-18 19:25:45

Engeguem Sant Pau acompanyant els balls infantils de Ribes

Aquest matí hem tingut el plaer de poder acompanyar a tres balls infantils en la pujada a Sant Pau que han fet els més menuts per encetar la Festa major de Sant Pau de Sant Pere de Ribes (Garraf).

A les 10:00h. ens hem trobat a la plaça de la Vila, feia fred però això no a tirat enrrera les ganes dels nens i nenes de sortir a ballar i fer més seva la Festa. Hem acompanyat dues colles de Ball de Bastons i una de Gitanes

IMG_2015-01-18 19:21:42 IMG_2015-01-18 19:22:10 IMG_2015-01-18 19:22:31 IMG_2015-01-18 19:22:49 IMG_2015-01-18 19:23:14 IMG_2015-01-18 19:23:22

Santa Tecla 2014

Un altre any hem participat a les festes de Santa Tecla de Sitges que han acabat avui diumenge.  Aquest any  estem orgullosos d’haver aconseguit aportar fins a 8 colles al seguici festiu.

Tot i la pluja i l’aplaçament d’algun acte ho hem pogut fer tot i els nens han pogut gaudir de la seva festa.

Felicitar a la colla dels Socis, que enguany s’ha estrenat i ho ha fet amb nota.

Ha estat tot un honor poder formar part de la festa de la Santa Patrona.

Akoplates Returns Sta Tecla14

Colla Socis Sta Tecla14Colla Càsting Sta Tecla 14 Colla records Sta Tecla14 Dinapontus Sta Tecla14 Garis Sta Tecla 14Colla Nous Sta Tecla14