Santa Tecla 2014

Un altre any hem participat a les festes de Santa Tecla de Sitges que han acabat avui diumenge.  Aquest any  estem orgullosos d’haver aconseguit aportar fins a 8 colles al seguici festiu.

Tot i la pluja i l’aplaçament d’algun acte ho hem pogut fer tot i els nens han pogut gaudir de la seva festa.

Felicitar a la colla dels Socis, que enguany s’ha estrenat i ho ha fet amb nota.

Ha estat tot un honor poder formar part de la festa de la Santa Patrona.

Akoplates Returns Sta Tecla14

Colla Socis Sta Tecla14Colla Càsting Sta Tecla 14 Colla records Sta Tecla14 Dinapontus Sta Tecla14 Garis Sta Tecla 14Colla Nous Sta Tecla14

Entrada de Grallers 2014

L’Escola de Grallers de Sitges interpreta “Els Segadors”, en l’any del tricentenari, una versió harmonitzada per Enric Morera en 1897 i basada en l’audio de la primera interpretació que es conserva de l’himne, dirigida pel mateix Enric Morera.

Estrena de “Tirant lo Blanc” un ball de cavallets composat per Blai Fontanals.
Te la gran peculiaritat de que en mig de la peça sona un trabuc. L’Escola aprofita per agrair a Jim Juncosa per fer-ho possible.

Acompanyem al Ball de les Gitanes de Vilafranca a la Festa Catalana (BCN)

foto (8)

Avui dissabte, hem acompanyat a el Ball de Gitanes de Vilafranca del Penedès, a la Festa Catalana que fan a Barcelona.

De primer hem fet un petit cercavila i a continuació han actuat davant la plaça de la catedral, al costat de la Moixiganga de Barcelona i la Moixiganga de la Geltrú. Ha estat un ptit gran repte i ens ho hem passat genial!!!

L’Escola participa al XXI Dia del Graller (Vilafranca)

Aquest cap de setmana hem celebrat el XXI Dia del Graller a Vilafranca.

El divendres una nova colla d’alumnes es va estrenar com a colla en el concert d’Escoles.

Pau Pujol, Marc Duran, Joan Sella, Jaume Freixes

Cal felicitar la colla novella, per la seva interpretació. Tot i els nervis ho van fer molt bé, projectant un futur brillant si continuen en per aquest projecte.

El diumenge 27

La Dinapontus va representar a l’Escola de Grallers de Sitges en el concert de colles en el que va interpretar la peça que porta per títol “Papa/Tinda Mei” de Blai Fontanals.

Colla DINAPONTUS de l'Escola de Grallers de Sitges

Colla DINAPONTUS de l’Escola de Grallers de Sitges

Visita oficial de l’Escola a can Farrerons per coneixer la petita Vinyet

foto (6)Ahir dissabte vam anar de visita a coneixer la petita Vinyet Farrerons Llagostera, filla del que en una època va esser conegut com el millor segon del món, els que van tenir la sort de sentir-lo així ho confirmen. Lluny dels escenaris músicals ara ha sigut pare de la petita Vinyet. Des de l’Escola de Grallers, desitgem a Daniel Farrerons i a la família, tota la feliçitat del món.

Avui acompanyem als Xulius

Aquest matí hem acompanyat els gegants, capgrossos,  dracs, una zebra i més que han fet els xiquets i xiquetes dels Xulius a Sant Pere de Ribes.image

Toquem a la Festa de Sant Antoni de Vilanova i la Geltrú

Avui hem tocat a la Festa de Sant Antoni que organitza l’Agrupació de Balls Populars de Vilanova i la Geltrú.  És una festa dedicada als més petits on els nens i nenes emulen als balls que fan els adults per la Festa Major.

Aquí us deixem les fotos de les colles que han participat!

foto 1 foto 2 foto 3

Pujada de Sant Pau infantil 2014

Aquest matí hem acompanyat els balls infantils en la tradicional pujada a Sant Pau.

foto 1 foto 2