L’Escola a l’assaig general de les colles petites de Bastons de Santa Tecla 2012

Ens trobem encarant la recta final de la preparació de Santa Tecla, però no tant sols l’Escola, tots els nens, petits i grans també ultimen els seus assajos per tal de poder fer-ho el millor possible en un dia tant assenyalat. És per tot això que els encarregats de les colles de bastons infantils, ens van demanar, com ja ve essent costum, si podia passar una colla de grallers de l’Escola, per l’últim assaig abans de la festa.

Naturalment vam acceptar sense cap problema i vam fer córrer la veu dins de l’Escola per veure qui hi volia anar.  Ahir, no es va presentar una sola colla de grallers, es va presentar gairebé tota l’Escola per acompanyar,  en el seu últim assaig, a totes les colles de bastoneres dels infants de Sitges. Tot perquè ningú s’ho volia perdre.

És bonic veure tot el planter de bastons que hi ha a Sitges i aprofitem per felicitar tots els responsables que any rera any, fan possible, que aquesta  tant nostrada tradició com és el ball de bastons, arreli en els més menuts introduint-los així en la cultura i el folklore Sitgetà. Sabem que això porta molta feina i una inversió d’hores importants. Te molt merit. Des de l’Escola, us animem a que continueu amb aquesta gran tasca que esteu realitzant, això no te preu.