Comencem els actes de Santa Tecla

Aquest diumenge dia 16 de setembre, dins dels actes organitzats en la Festa Major de Santa Tecla a Sitges, s’ha dut a terme l’exhibició infantil. Com ja és tradicional hi ha participat una colla de l’Escola primer de tot acompanyant el seguici de gegants fets per la quitxalla, des de el carrer Jesús fins al parc de can Bota. En arribar la parc, han fet la mostra de tots els balls blancs que participen a la festa.

La Moixiganga petita actuant

L’Escola enguany ha acompanyat a les petites Gitanes de l’ABPS, que en fet les delícies de tots els grans, amb la seva gran representació del ball amb els versos. Seguidament també ha acompanyat la Moixiganga petita,  tot i la dificultat de les figures, els nens i nenes encarregats de representar-la, ho han fet amb nota.

La colla de l’Escola que va participar en l’acte

Felicitar-los a tots els nens i nenes i dir-los a vostès que si s’ho han perdut, el dia 23 de setembre a les 7:00h. els emplaço a veure la matinal infantil, que els podran veure.