L’ESCOLA DE GRALLERS DE SITGES COMENÇA UN NOU CURS AMB NOVETATS

Un any més l’Escola de Grallers comença les classes d’un nou curs de gralla i timbal. Aquest any però aposten fort i han decidit augmentar l’oferta pedagògica amb l’inclusió de dos instruments del nostre folklore com son el flabiol i el sac de gemecs. La idea és cobrir una oferta que actualment la nostra vila no te. I si el projecte funciona la intenció és augmentar el ventall d’instruments de música tradicional.

Per dur a terme aquests cursos hem anat a buscar els millors professors en la seva matèria. Simó Busquets, impartirà les classes de Sac, la Montse Lòpez les de flabiol, Blai Fontanals s’ocuparà de les de gralla i Josep Ll. Enríquez les de timbal. La seva experiència i llarga trajectòria els avalen.

Les classes es duran a terme (seran impartides) al nou local que l’Escola ha estrenant enguany a les Pruelles (poligon industrial Mas Alba).

Amb aquest nou i ambiciós projecte encetem l’any del nostre 40é aniversari que estarà farcit d’actes que ja anirem desvetllant més endavant.

Per més informació: escoladegrallersdesitges@gmail.com

Corre hi ha places Limitades!