Doncs l’enquesta AKOPLATES vs NENS BUFATS ha acabat!!!

Amics i amigues, l’enquesta ha acabat amb un resultat d’aprobació del nom de nens bufats amb un 60% a favor, en contra un 20%…

Nens bufats x majoria!!!

• Màrius escrigué:

Amics no crec que el nom de la colla s’hagi de decidir per referèndum popular si no que ha de ser un reflex de la personalitat el grup en qüestió. Tot i que realment en la colla dels Akoplates hi ha una colla de bufats, també hi ha un grup de gent jove, que algun dia deixaran de ser ho i que son més que quatre bufats. Jo vull creure que son gent que tenen els seus somnis i il·lusions que toquen la gralla perquè es la seva manera de participar a la Festa Major, i que son bufats per diversió no pas per vocació.
    Una cosa és anar a fer cerca-tasques i l’altre es perdre es perdre el senderi. Per això crec que cap colla de l’Escola de grallers de Sitges pot anar pel món amb el nom de “bufats”, que pot semblar molt divertit però en realitat es penós, no tant sols per l’Escola si no perquè només us coneixeran per que sou uns bufats i no pas per que toqueu la gralla com molts la voldrien tocar.

Jo espero que el nom d’ Akoplates segueixi sonant amb trempera arreu on aneu i que es recordi encara millor les “farres” que sempre munte-ho.

Vosaltres mateixos, podeu decidir si sou bufats per diversió o per vocació.

• Blai escrigué:

El nom se l’han possat ells… no ha estat triat per referendum, tot i que u sembli… Hagues sortit el que hagues sortit a la votació, les colles de l’escola trien el seu nom.

He de dir que a mi tampoc m’agrada el nom de nens bufats. I tot i que el nom que es posin. Per mi sempre seran els AKOPLATES.