Gran xo molt gran dia de la Colla!!!

Tot i que els fenòmens meteorològics es van confabular contra nosaltres no ens van xafar el que que va ser un gran dia de la colla… Feia anys que no veia la colla tant unida :)

El dia de la Colla ja és aquí!!!!!

El proper dia 29 celebrarem el dia de la colla… Aquest any no serà sorpresa, però ens ho passarem d’allò més bé.

Aquí us deixo escrites les activitats d’aquest dia tant assenyalat!!!

Dissabte 29 tot el dia.

8:30h Esmorzar al Gregori
10:00h PaintBall
14:30h Dinar (A ca el Raimundo)
18:30 Anem tots a veure el Okey al pavelló de pins bens amb Sitges vs Barça. (hem de portar les gralles!!!)

Quan acabi el dinar anem al Janio’s on hi haurà diferents obsequis i es passarà un vídeo de L’Escola i copes gratis.

Q ens ho passarem bé, eh? jur jur jur

Doncs l’enquesta AKOPLATES vs NENS BUFATS ha acabat!!!

Amics i amigues, l’enquesta ha acabat amb un resultat d’aprobació del nom de nens bufats amb un 60% a favor, en contra un 20%…

Nens bufats x majoria!!!

La votació del dia de la colla ha acabat amb empat!!!

Tan podrà ser un dissabte, com tot un cap de setmana!!!

Cris, no et preocupis que intentarem avisar-te amb temps !!!

S’ha de dir que no hi ha molta gent disposada a organitzar el dia de la colla, a veure si us animeu!!!

Gravació de l’E.G.S a l’Estudi Casamurada

mentres afinaven al nou estudi del Jesus

L’Escola de Grallers clou la temporada de la jove!!!

Aquest dissabte passat l’Escola va cloure una temporada més de Castells acompanyant la Jove de Castellers de Sitges! Podem certificar-la de notable musicalment parlant cosa bastant fàcil en el món dels castells perquè la competència no és molt bona.
Des de el gener que vam anar al Fòrum a fer una actuació amb la Jove de Sitges fins aquest dilluns, que gravem el “nostre” toc de Castells herència “dels Romeas” i ja donarem per acabada la temporada Castellera!!!

La foto és del sopar de final de temporada de la Colla castellera de Sitges, que els grallers com no van animar-la amb infinitat de tocs de músiques conegudes i no tant conegudes, però la gent va saltar i ballar com a gran festa que era!!!

Felicitar a tots els que heu fet possible posar música en aquesta temporada de Castells i fins una altre!!!

Gràcies !!!

Estem començant a preparar el dia de la colla

Aquesta setmana comencem a preparar el dia de la colla. Si algú vol ajudar a organitzar-lo, benvingut/a serà!!!

Si voleu, podeu deixar idees!!!

Benvinguts al nou bloc de l’Escola de Grallers de Sitges

L’Escola de Grallers de Sitges, en la seva actual configuració, va neixer el 1971 com a entitat dedicada a la potenciació de la música popular en tots els seus àmbits.

El seu objectiu principal i fonamental és la formació de nous grallers i en cosenqüencia, contribuir a la recerca, conservació i difusió de la música per gralla i tabal. per això ja portem editats vuit quaderns de folklore i un llibre: Nosaltres els Grallers.